2013. szeptember 1., vasárnap

7. rész

Meghoztam a hetedik részt is. Kérem aki pipál, az hagyjon itt egy komit is. Megkönnyítettem a dolgotokat, most már nem kell beírni az ellenőrző kódot, mert gondolom azért nem akartatok írni, mert lusták voltatok beírni. Nos, az már nincs, tessék kommentelni.


Louis szemszöge
Hazafelé menet egy furcsa alak követett, aki egyszer csak elém ugrott és lefogott. Itt azt hittem, ez a végem, hogy most elrabol és megöl, de tévedtem hála istennek.
-Miért félsz ennyire tőlem?
Kérdezte a fülembe suttogva. Mégis mit vár? Hogy ne féljek egy olyantól, aki egész végig követ, majd elém ugrik és lefog. Mindenki más a helyemben megijedt volna.
-Mit akarsz?
Kérdeztem ijedten, a srác elég furán nézett ki: tiszta feketébe volt öltözve, a haja is fekete volt, a szeme meg ki volt húzva szemceruzával.
-Csak barátokat. Már ez is baj? Miért nézel rám így?
-Bocsi, de nem ismerlek és olyan fura vagy! Szerintem nem így kell barátokat szerezni, hogy rá ijesztesz.
Szerintem ittas volt, mert utána nem tudom mi ütött belé, hirtelen rám vetette magát és csókolgatni kezdte, erősebbnek tűnt nálam, mert nem bírtam magamtól ellökni.
-Olyan szexi boy vagy! Nem bírok neked ellenállni!
Bűzlött az alkoholtól, nagyon sok hülyeséget suttogott a fülembe, de szerencsére jól tökön rúgtam és ekkor el tudtam szaladni előle, egyenesen Luca házáig. Mikor megérkeztem, akkor gyorsan berontottam, mert láttam, ahogy kerget.
-Beléd meg mi ütött? Mi az, hogy csak így berontasz, mikor kopogni kellene, mivel nem otthon vagy?
Kérdezte bunkó stílusban Benedetta, kedvem lett volna behúzni neki, de nem tehettem. Nem mondhatom el senkinek, hogy egy részeg homoszexuálissal futottam össze hazafelé, abból csak kellemetlenségek adódnának nekem.
-Bocsánat!
Elmentem mellette, ledobtam a sarokba a cuccaimat.
-Futottál?
-Közöd?
-Velem így nem beszélsz!
Még neki áll feljebb, na majd én megmutatom kivel is van dolga. Amúgy is felidegesített az a részeg alak, nem hiányzott még Benedetta bunkózásai így estére. Beálltam a konyhába és a mosogatóba engedtem vizet, majd mosogatószerrel felkevertem.
-Csak nem mosogatni akarsz?
Gúnyolódott, de fogalma sem volt, hogy mire készültem. Miután megtelt vízzel, közelebb mentem hozzá, megragadtam a haját és a mosogató felé ráncigáltam ahová belemártottam a fejét, végül hideg vizet engedtem rá.
Benedetta sikítani kezdett, miközben szabadulni próbált a kezeim közül, de egy percre sem engedtem el, sőt két kézzel szorítottam a haját és egyre jobban belenyomtam a fejét a vízbe, miközben a hideg víz is folyt a csapból, így lassan elázott a konyha. Később meghallottam, ahogyan kinyílik valamelyik szoba ajtaja, Luca szaladt ki és nagyon mérges lett, amikor meglátta, hogy mit teszek a feleségével, persze nem ok nélkül.
-Engedd el, te féreg!
Elráncigált onnan, így akaratom ellenére is elengedtem azt a bunkó nőszemélyt, Luca meg egy hatalmasat behúzott egyet az arcomba, amitől eleredt az orrom vére.
-Kérsz még, te senki? Kérsz?
Nagyon agresszíven kérdezte, én meg sem tudtam szólalni, de utána elkezdett rugdosni, hogy a földön maradtam, ők meg otthagytak és lekapcsolták a villanyt.

Reggel valahol máshol ébredtem fel, nem abban a szobában voltam, amiben eddig és még Eleanor se volt mellettem. Felültem, miközben körül néztem, teljesen ismeretlen volt számomra ez a szoba, mintha nem is Luca házához tartozna, de bizonyára elaludhattam a konyhában, így bevittek egy szobába, hogy azért mégse ott legyek kint. Csak később döbbentem rá, hogy anyaszült meztelen vagyok és a fenekem meg baromira fáj, pedig nem volt székrekedésem. Mi történt velem? Ki vetkőztetett le? Akkor döbbentem rá mindenre, amikor megpillantottam meztelenül a tegnapi részeg alakot és elöntött a düh. Hogy tehette ezt? Úgy éreztem neki kell mennem.
-Hogy merted, te perverz alak? Csak, hogy tudd, nem vagyok meleg és barátnőm van! Megértetted?
A ruháim felé szaladtam, aki a sarokban volt ledobálva, gyorsan a kezembe vettem az összeset és elvonultam a fürdőbe felöltözni. Amíg én öltöztem, ő is felvette a ruháit, mert mikor kijöttem már rajta voltak. Löktem rajta egy nagyot, mire ő elesett és az ajtónak vágódott.
-Honnan szedtél fel?
Világossá vált az is, hogy Luca kitett az utcára.
-A ház előtt feküdtél, ahová bementél! Kitettek téged az utcára aludni. Miféle emberekkel laksz te? Rosszul bánnak veled? Mondd meg, én elintézem őket.
Látszott a szemében az őszinteség, hogy ő valóban kiállna mellettem, de nem értettem, hogy mire fel, mikor nem is ismer, még a nevemet se tudja és én sem az övét.
-Miért védesz ennyire? Mit akarsz eredetileg tőlem?
Közelebb lépett hozzám és elkezdte simogatni a fejemet.
-Nagyon tetszel és cuki vagy! Ja és a jellemedet is nagyon bírom!
Majd egy puszit nyomott az arcomra, de én ellökte magamtól. Sosem hajtott még rám egy meleg srác, de ez mind felkavart engem, főleg mert ismét eszembe jutott az a jelenet, amikor rányitottam Harryre, meg persze az az álom is, amikor meztelenül belépett hozzám és csókolózni kezdtünk. Próbáltam magamnak bebeszélni, hogy ez csak egy ostobaság, de nem ment és ezt én is tudtam, hiába próbáltam elhessegetni ezeket a gondolatokat. A fiú egyre közelebb hajolt felém és én hagytam, ami nagy baj. Nem váltott ki belőlem undort a homoszexualitása annak ellenére, hogy engem akar megcsókolni, amit hagytam is. Az eszem azt súgta lökjem el, de a szívem azt, hogy viszonozzam, az utóbbira hallgattam. Úristen, mi lesz ez? Még Eleanor sem váltott ki belőlem olyan érzéseket, mint Harry meztelen feneke, vagy ennek a férfinak a csókja és a szexualitása. Nagyon perverz alak, de mégis szexi. Kezdek megőrülni, hogy egy ilyen alak nekem tetszik, aki ráadásul férfi és nem nő.
-Valahogy mindig is éreztem, hogy nem vagy heteró.
Kijelentette, miután befejeztük a csókolózást, én lefagytam. Nem tudtam hová tenni ezt az egész jelenetet, meg a történteket, nem tudtam magam kiigazodni. Engem a férfiak érdekelnének? Ha ez kitudódik, vége a karrieremnek, mert a futball világában nem igazán fogadják el a másságot. El kell magamban fojtanom ezt az egészet és nem szabad, hogy eluralkodjon ez rajtam. Nekem Eleanorral kell maradnom és nem gondolhatok Harryre és erre a fickóra sem, aki most itt áll velem szemben. El kell szaladnom, nem találkozhatok vele soha többé. Így is tettem, de lefogta a kezem és magához rántott, majd lesmárolt. Most sokkal vadabb lett ez a csók, mint az előbb, amit még jobban élveztem. Nem akartam, hogy vége legyen.

Eleanor szemszöge
Mikor reggel felébredtem, nem volt mellettem Louis és ez nagyon hiányzott nekem. Furcsa volt ez nekem, mert ő mindig tovább alszik, mint én, de ha esetleg nem így van, akkor is mindig felébredek, amikor ő felkel. Lehet, hogy csak én aludtam túl mélyen és már réges rég oda kint reggelizik. Mielőtt felkelhettem volna, lenyomódott a kilincs, bizonyára Louis az, így hát bátran kipattantam az ágyból, amikor szembesültem vele, hogy Louis helyett Luca nyitott be.
-Illik kopogni! Nem igaz?
Szóltam rá keményen. Mégis mit képzel magáról? Honnan tudja, hogy nem öltözöm-e és pont akkor nyit be, amikor nincs rajtam semmi?
-Ne haragudj, elfelejtettem!
-Ez nem mentség! Most viszont takarodjál ki!
-Csak közölni akartam, hogy Louist elrabolták!
Mondta nevetve, de számomra már nem volt ilyen vicces. Undorító ez az ember. Ilyennel nem illik viccelődni se.
-De nagyon vicces itt valaki!
Gúnyolódtam, miközben grimaszokat vágtam neki.
-Imádom, amikor ilyen vagy! Felizgat!
Tessék? Milyen szövegeket nyom már le nekem. Most komolyan hajt rám és azt akarja, hogy a szeretője legyek, miközben van neki felesége és két kislánya? A hányinger is elkapott, amikor ránéztem, nem hogy még ágyba bújjak vele.
-Takarodj ki és hagyj békén engem!
-Milyen kis harcias vagy, de egyre jobban felizgulok rád, béby! Ne aggódj, Benedetta elvitte a gyerekeket, Louis meg még az este elment és vissza se jött! Most az enyém leszel!
Közeledett felém, valóban komolyan gondolta, de nem hagyhatom, én nem fekszem le ezzel a féreggel. Elkezdtem menekülni előle, de ő mindenáron le akart fogni, ami sikerült is neki.
-Sikítok, ha nem engedsz el!
Fenyegetőztem, de nem sokra mennék vele, hisz csak ketten vagyunk a házban és kint meg senki se hallaná meg.
-Csak tedd, legalább teszel érte, hogy még jobban felizguljak! Még a hangodtól is felgerjedek!
-Szóval Benedetta kevés neked!
-Mióta Viola megfogant, azóta nem értünk egymáshoz. Utoljára 2009-ben szeretkeztünk, Viola meg 2010-ben született. Biztos vagyok benne, hogy amikor állítólag vásárolni megy, a szeretőihez megy! Nekem is kell egy ilyen!
-Váljatok el akkor! Én viszont soha nem leszek a szeretőd! Menj és szedj fel magadnak egy szajhát! Megértetted?
A falhoz szorított, úgy éreztem itt a vég. Ha megerőszakol, botrányt fogok csinálni és mindent megteszek azért, hogy lejárassam, tehát próbálja csak meg.
-Ha megteszed, akkor neked véged!
-Ne félj már annyira, én nem erőszakoskom soha senkivel, csak felhívtam a figyelmedet, ha esetleg egy kis kalandra vágysz, én bármire kapható vagyok!
Ekkor elengedett és távozott a szobából, én meg fellélegezhettem, hogy nem tett velem semmit. Már csak pár nap és elköltözünk. Fogtam a telefont és tárcsáztam Louist, de nem vette fel.

Louis szemszöge
Ismét lekerült rólunk a ruha és az ágyban kötöttünk ki, de nekem emiatt lelkiismeret furdalásom lett. Szeretkeztem életemben először egy férfival, akinek még a nevét se tudtam és bizonyára ő sem az enyémet, ha csak nem figyeli a futball bajnokságot. A kék szemei magával ragadtak és különösen passzolt hozzá a fekete haj, még akkor is, ha csak festve van, ugyanis a testét vörös szeplők fedték el, amik szintén nagyon szexik voltak és mellette aranyos is. Miket beszélek már? Ilyen gondolni egy férfiról? Amióta lefeküdtem vele, Eleanor egyre kevésbé érdekel és ugyanígy vagyon a női nemmel is. Csak ez a férfi volt a szemeim előtt és Harry, akit nem fogok elfelejteni soha, de ő bizonyára csak kiröhögne, ha megtudná, hogy megtetszett nekem.
-Nagyon jó volt, béby! Csodálatos perceket okoztál nekem!
Mondta, miközben mélyen a szemeimbe nézett és én is az övébe.
-Ezt nem tudhatja meg senki!
Felpattantam, majd amilyen gyorsan csak tudtam, felöltöztem.
-Elköszönök! Szia! Örülök, hogy ki tudtalak elégíteni, de titokban kell tartanod, senkinek se beszélhetsz rólam. Rendben van?
-Ahogy akarod, de elárulod a neved?
-Nem tehetem! Szia!
Kirohantam a lakásáról, nagyon zaklatott lettem ettől az egésztől. Hazamentem, és akkor döbbentem rá, hogy nagyon elment az idő, még enni sem volt időm, mert edzésre kellett már menni.
-Hol voltál, drágám?
Ugrott a nyakamba a barátnőm és szorosan átölelt. Utána meg is akart csókolni, de valamiért én elhúztam a fejemet. Magam sem tudom miért tettem, de ha megcsókolom, akkor észre veszi, hogy nem őszinte és ezt nem akartam. Valahogy nem volt kedvem ehhez az egészhez és Eleanorhoz, mert felkavarta az érzéseimet az a férfi, pedig előtte nagyon szerettem őt.
-Mi baj van, Louis drágám? Amióta itt vagyunk, teljesen máshogy viselkedsz velem!
-Nem csak veled, hanem mindenkivel! Sajnálom!
Faképnél hagytam, utána összeszedtem az edző cuccaimat és beszálltam Luca autójába, hamarosan elindultunk Milanello felé. Kellemetlenül éreztem magam vele egy kocsiban kettesben, mivel amit tegnap este a feleségével tettem az megbocsáthatatlan. Hogy kérjek tőle bocsánatot? Szerintem sehogy sem fogom, mert egy kicsit sem bántam meg, képmutató meg nem akarok lenni. Akár mit teszek, úgy is utálni fognak a csapattársaim, semmivel se tehetem már jóvá a hibáimat. Na de én nem ok nélkül tettem, hanem egyszerűen már az elejétől fogva nem voltam nekik szimpatikus és esélyt sem adtak arra, hogy jobban megismerjenek. Mikor az öltöző felé vettük az irányt, máris elfogott a hányinger, hogy itt kell lennem, és ez még rátett egy lapáttal, hogy amikor beléptem, az összes játékos szúrós és ellenszenves tekintete rám szegeződött. Nem bírtam szó nélkül megállni.
-Mit bámultok? Nem láttatok még fehér embert?
Közben levágtam a cuccaimat a padra.
A csapat fekete tagjai igen csak a szívükre vették a kijelentésem, nem kellett volna bemondani ezt a fehér embereset, mert most egy hülye rasszista vagyok a szemükben, aki ráadásul még kegyetlen és gonosz is. Tényleg nem így akartam, ugyanis voltak közöttük fehérek is, de ez nagyon rosszul jött ki most. A feka csávó, aki hercegnek képzeli magát és a tízes mezt viseli, azt hiszem Boateng a neve, de mindenki csak Prince-nek nevezi, az felállt és beszorított a sarokba.
-Mit mondtál? Ismételd el?
Nagyon durva volt velem és még fejeket is vágott hozzá, hogy éreztesse velem, hogy mennyire undorító vagyok a számára. Ez még nem minden, ráadásul szembe is köpött, mire a többiek egy nagy tapssal jutalmazták meg őt. Én letöröltem magamról a csulát, majd a mezébe töröltem, de ő nagyon megszorította a kezem és fájdalmamban kiabálni kezdtem, az ő arcán meg az látszódott, hogy mennyire élvezi, ahogyan szenvedtet engem.
-Eltöröm a kezed, megértetted? Feljelentelek rasszista kijelentésért, te féreg!
-Én meg testi sértésért!
Odalökött a zuhanyzó ajtajához fájdalmat okozva nekem.
-Leckéztesd meg ezt a kis hülyét!
Odaszólt neki egy szőke rövid hajú fickó, nem tudom a nevét, azokkal még nem vagyok tisztában.
-Mondjátok már el, hogy mi a franc bajotok van velem, mert amióta megérkeztem, olyan furán néztek rám. Ennyire ellenszenvet váltottam volna ki belőletek? Kérlek, válaszoljatok! Mit ártottam nektek?
Ekkor Luca elém lépett.
-Még neked áll feljebb? Ki molesztálta a kislányaimat? Ki nyomta oda a feleségem fejét a mosogató alá? Ki bunkózott az első napon a napszemüvegben, miközben mi dolgoztunk? Ugyanis az első benyomás a legfontosabb és mindenkinek az jött le, hogy egy nagyképű bunkó pöcs vagy! Vedd már magad észre!
A többiek helyeseltek.

2012. szeptember 1-én Bolognába utaztunk, mert ott fogad minket az ellenfél a bajnokságban, tehát idegenben fogunk most játszani. Nevezve lettem a keretbe, amin igen csak meglepődtem, mivel az edzéseken nem azt nyújtottam, amit Allegri elvárt volna tőlem. Bár ezt nem tette szóvá, de valahogy mégis ezt éreztem. A csere padra leülhettem, és a második félidőben egy sérülés miatt kénytelen volt engem becserélni Allegri.

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, egyre izgalmasabb! :D

    VálaszTörlés
  2. Tetszik az alap történet hogy nem nyúlsz annyira bele a one direction témába és inkább egyedibb történetet képzel. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök h tetszik, de amint látod elég sokan leszólják, na de mit érdekel az engem xd

      Törlés