2013. október 2., szerda

13. rész

Itt a következő rész, remélem tetszeni fog, de ha van kifogásotok ellene, akkor nyugodtan írjátok meg kommentben.  Ha van kedvetek, vegyétek fel velem a kapcsolatot facebookon és starityn. Lépjetek be a köldökös blogom facebook csoportjába is.

Harry szemszöge
Ma sem tudtam otthon ülni a fenekemen, így megint elmentem bulizni. Rá akartam venni Niallt és Eleanort, de ők inkább maradni akartam, ezen egy kicsit húztam a szám, de végül hoztam egy döntés: egyedül megyek és majd megismerek jó fej embereket. Mentem valamerre, egy meleg bárnál kötöttem ki. Miért is ne? Kevesen tudják bár, de engem a férfiak is érdekelnek és most nem is lenne rossz felvenni egy éjszakára egy jó pasit, így hát betértem. Egyből az italpulthoz ültem, ahonnan jól be lehetett látni a táncparketten. Nem sokkal később egy arany parókában lévő magasabb fickó erotikus táncot nyomott, nagyon szexi kisugárzása volt, öröm volt nézni. Nem csoda, hogy annyian tapadtak rá, még az a szerencsétlen pasija is féltékeny lett, aki pink parókában nyomta. Nagyon viccesen festhet, komolyan nem értem, hogy egy ilyen szexistennek hogyan lehet ilyen szánalmas és jelentéktelen párja. Leállt féltékenykedni, akármennyire is akartam látni az arcát, sosem fordult ide. Végül elérte, hogy a bombázó csak vele foglalkozzon, mert a többiek lekoptak, de én a szememmel továbbra is követtem és a kis párja Louisra emlékeztetett mindenhonnan nézve. Később a Louis hasonmás felképelte a kiszemeltemet, mire ő felém igyekezett, de lehet, hogy csak piálni akar.
-Szia, nagyon jó voltál a táncparketten!
Rákacsintottam, majd megkínáltam egy itallal.
-Kérsz?
-Igen és köszi!
Levette a parókáját, így még jobban nézett ki azzal a fekete hajával és a kék szemeibe meg egyenesen beleszerettem.
-Te bizonyára egy szexisten vagy! Annyian oda voltak a táncodért, de komolyan!
-Köszönöm a bókokat!
Csodás, hogy mint ezek ellenére ilyen szerény tudott maradni, egyre jobban csodálom, pedig most beszélek vele először.
-Mi van a kis barátoddal? Miért pofozott fel?
-Nem tudom mi ütött belé, csak kiszívtam a nyakát, ezen húzta fel magát!
Ezen nevetnem kellett. Kiszívta a nyakát, hát ez nagyon vicces. Ez tényleg egy szexisten. A kis barátja közeledett felénk, így már látható volt az arca, de akkor vált biztossá ki is valójában, amikor leszedte magáról a parókát, amit a kiszemeltem arcába vágott, majd elhúzott. Louis ezzel a fickóval? Képtelenség! Megcsalja Eleanort? Mintha Eleanor nem csalta volna meg már ezerszer őt, amiről még a mai napig nem tud.
-Te ezzel jársz?
Kérdeztem meglepődve.
-Nem mondanám, inkább csak szeretők vagyunk.
-Szeretők?
Nem jutottam szóhoz.
-De miért nem jöttetek össze? Nem értem.
-Vele nem lehet, állítása szerint focizik a Milanban és nem akarja, hogy kitudódjon a kapcsolatunk, ezért csak titokban szoktunk találkozni. A parókát is azért adtam neki, különben nem lett volna hajlandó bejönni. Azért sem tudtunk összejönni, mert távolság tartó.
Csak bólogattam, Louis nagyon gázul viselkedik ezzel a szexistennel, komolyan lennék a helyében, azonban azt nem tudtam, hogy benne is van ferde hajlam.
-Jó hülye, ha nem fogad el téged.
-Nem erről van szó, mert látom rajta, hogy imád, de valamitől fél.
Inkább nem mondtam semmit, nem akarta, hogy megtudja: ismerem.
-Amúgy Harry vagyok!
Nyújtottam oda neki a kezem, ő viszonozta.
-Adam. Ma akkor együtt?
-Benne vagyok!
El sem hiszem, hogy engem hívott meg, miután Louis bevágta a durcit és hazament, örülök, hogy így tett, mert átadta nekem Adamet.

Louis szemszöge
Amikor megláttam, hogy Harry az az ismerős fiú, aki rámászott Adamre, nagyon kiborultam. Rohantam feléjük, már semmi sem érdekelt, lekaptam magamról a parókát és Adam képébe dobtam, nem érdekelt, hogy ha Harry meglát. Utána kiszaladtam és azonnal hazamentem. Legyenek csak együtt, kit érdekel? Amikor hazaértem, nem láttam senkit a nappaliban, sötét volt, viszont az egyik szobában égett a villany, Niall még fent volt, de Eleanor már aludt. Jut eszembe: holnap Manchesterbe megy, én meg el akarom kísérni, ki is ment a fejemből, így már főleg jó, hogy hazajöttem. Hiába próbáltam bebeszélni magamba, hogy Adam már nem érdekel, valahogy nem bírtam túl tenni magam rajta, főleg, amikor eszembe jutott, hogy Harry rámászott, azok után is, miután láttam hogy vele vagyok, nem zavartatta magát. Sokáig forgolódtam, nem bírtam a történtek miatt elaludni, de aztán reggel hatkor sikerült felébrednem Eleanor matatására. Mikor ránéztem, ő odalépett hozzám és a szememre tette a tenyerét, hogy aludjak tovább.
-Elmész?
Kérdeztem álmosan.
-Igen, már említettem neked, de minél hamarabb visszatérek hozzád!
Ha most elmegyek vele, akkor Harry biztos, hogy elveszi tőlem Adamet, ha maradok, akkor nem fogom tudni kideríteni, hogy Eleanor miben sántikál.
-Mondtam, hogy elkísérlek!
-Minek? Úgy is csak unatkozni fogsz, egész nap suliban leszek. Addig te mit csinálsz?
-Jó rendben, igazad van!
Eszembe jutott, hogy később is utána tudok menni. Reggel mindenképpen beszélnem kell Adammel.
-Akkor szia! Legyél jó!
Megcsókolt, de én nem akartam ezt. Mégis hagytam magam, mert túl fáradt voltam ahhoz, hogy ellenkezzem.

Mikor újból felébredtem, akkor a konyha felé vettem az irányt, Niall a nappaliban a tévét nézte. Mostanában mindig azt csinálja, le sem lehet onnan vakarni.
-Jó reggelt, barátom, már dél van!
-Harry?
-Te mindig csak őt keresed! Én nem vagyok fontos? Én nem vagyok már a barátod? Amúgy jobb ha tudod, de Harry nem igazi barát, mert egy áruló, de te jobban ragaszkodsz hozzá, mint hozzám.
Ez szíven ütött, és tudom, hogy igaza van. Niallt teljesen elhanyagoltam, amióta Milánóban vagyok, úgy érzem minden csak rosszabb lett és erre a sérülésem is rátett egy lapáttal. Már nem olyan a barátságunk, mint azelőtt és ez nagyon bántott. Eleanor is annyira másképp viselkedik, ami egy kicsit sem tetszik. Én is csak rosszabb lettem, főleg azért, mert egy fiúval randizom titokban.
-Mi van? Nem reagálsz semmit?
A szőke barátom már nagyon ki volt akadva, végül is jogosan. Elgondolkodtatott, hogy miért mondta Harryre, hogy áruló. Talán ez ahhoz kapcsolódik, amit a múltkor nem akart elmondani és a mai napig se sikerült neki?
-Hogy érted azt, hogy Harry áruló? Miért az?
Végül is elgondolkoztam rajta. Harry látta tegnap este, hogy én vagyok Adam partnere, mégis gátlástalanul rámászott, akkor másra is ugyanúgy képes lenne.
-Egy szép napon majd rájössz! Eleanorral is vigyáznod kell! Szeretitek még egyáltalán egymást?
Nem válaszoltam, csak a padlón lévő szőnyeget bámultam. Talán már neki is feltűnt.
-Figyelj Louis! Nekem elmondhatod, mert a barátod vagyok és megbízhatsz bennem! Nem mondom tovább senkinek, ha nem akarod!
Valóban komolyabban elgondolkodtam, hogy jobb lenne, ha valakinek kiönthetném a lelkem és nem őrlődnék magamban. Egy valaki tudhatná a titkom, ha már az anyukám nem lehet itt velem és Niall megbízható.
-Na jó! Rendben! Elmondok mindent, de ígérd meg, hogy erről senkinek sem szólsz semmit. Kérlek!
-Persze, hisz barátok vagyunk
-Szégyenlem magam, de Eleanor már nem köt le egyáltalán és ennek valaki más az oka.
Elakadtam és elkezdett hevesebben dobogni a szívem, hogy el kell mondanom, hogy beleszerettem Adambe. Mit fog hozzá szólni?
-Van egy másik nő a képben?
Bólogattam, ha tudná, hogy nem nő van a képben hanem egy férfi. Mégsem mertem elmondani, maradjon abban a hitben, hogy másik nőbe szerettem bele. Egyenlőre, mert az igazság úgy is ki fog derülni.
-Gondoltam.
-Kérlek ne mondd el senkinek!
-Persze, hogy nem. De meddig akarod titkolni?
-Nem tudom, kérlek ne nyaggass most ezzel!

Le kellene zuhanyoznom, összeszedtem a cuccaimat és indultam is a fürdő felé és mikor hirtelen benyitottam, annyira megijedtem, hogy minden kiesett a kezemből és az ajtó tárva nyitva maradt: Harry a fürdőkádban áztatta magát. Miért nem zárja be az ajtót?
-Jaj Harry, miért csinálod ezt?
Ő csak fulladásig nevetett.
-Jaj Louis, te olyan vicces figura vagy!
Felkaptam a cuccaimat a földről és már készültem volna becsukni az ajtót, persze kívülről, ha Harry nem állít meg.
-Ne menj ki!
Hangja komolynak tűnt, ezért belülről csuktam be az ajtót.
-Miért akarod, hogy itt maradjak, miközben fürdesz?
-Direkt nem zártam be az ajtót, úgy éreztem, hogy be fogsz jönni!
-Miért csináltad?
Értetlenül nézett, mintha nem tudná miről beszélek.
-Mit miért csináltam?
-Tudod te is! Láttad, hogy én vagyok Adammel, de te rámásztál és elmentél vele.
-Komolyan nem tudtam, hogy a te partnered, teljesen meg is lepődtem, amikor megláttalak. Akkor most mi van Eleanorral? Meleg lettél? Mi az isten van veled?
-Ugyanezt kérdezhetném én is tőled. Mit kerestél a meleg bárban?
Közben leültem a kád szélére.
-Akkor te leszel az első, akinek elmondom: biszex vagyok, engem nem csak a nők érdekelnek, hanem a férfiak is.
-Komolyan mondod, Harry?
Kérdeztem meglepetten.
-Igen, gondolom te is.
Erről nem tudnék nyilatkozni, én teljesen össze vagyok zavarodva, nem tudom, hogy ki vagyok.
-Te mikor jöttél rá?
-Még a suliban, amikor egy buliban a fiúkkal csókolóztam, na akkor tudtam már, hogy az én számomra nem csak egy szórakozás.
-Miért nem mondtad el eddig?
-Nem tartottam fontosnak. Nem akarsz mellém bemászni a kádba!
Felálltam és az ajtó felé vettem az irányt. Miért kér ilyet tőlem, mikor előző este elvette tőlem Adamet? Most meg velem akar?
-Szórakozol velem? Tegnap Adam, ma meg én? Hogy megy ez nálad?
-Adammel nem történt semmi, mert annyira berúgott, hogy kellett hagynom.
-Megígéred, hogy igazat mondasz?
Nem tudtam neki hinni, mert Niall szavai jutottak az eszembe, amikor azt mondja, hogy Harry egy áruló.
-Miért vernélek át? Hisz barátok vagyunk, de ha te is akarod, akár több is lehet köztünk, csak felejtsd el azt az Adamet, akkor egy drogos buzi, hogy fáj ránézni. Bemászol?
-Drogos?
-Tegnap kokaint szívott, ezért is kellett otthagynom. A részegségére kokainozni akart.
Nem tudom mit higgyek, kinézem Adamből ezt, de Harry szavára sem lehet adni. Majd beszélnek kell vele, de most csak annyit tudok, hogy be kell másznom Harryhez a kádba. Hátat fordítottam neki és úgy kezdtem el vetkőzni és amikor megfordultam, akkor le sem vette rólam a szemét.
-Zárd be az ajtót, mielőtt Niall ránk nyit.
Megtettem, utána be is másztam. Arra gondoltam, hogy el kéne mondani neki, hogy felizgultam, amikor még otthon rányitottam véletlen Kevint keresve. Eszembe jutott, hogy a drága Kevin galambot elhanyagoltam nagyon, ebből is látszik, hogy megváltoztatott engem Milánó.
-El kell mondanom valamit. Ez még otthon történt. Emlékszel, amikor rád nyitottam a fürdőben, amikor Kevint kerestem?
-Hogy ne emlékeznék?
-Annyira tetszett a feneked, hogy nem bírtam kiverni a fejemből és onnantól kezdve jobban megnéztelek. Komolyan mondom!
Ő csak mosolygott, gondolom tetszett neki, hogy ezt gondolom.
-Tényleg ilyen szexinek tartasz?
-Igen!
Mi lesz Adammel? Vele ne találkozzak már? Pedig kezdtem beleszeretni, de inkább most vetek neki véget, mielőtt még késő lesz és fájdalmat okoz majd. Most még nem fájt annyira, mivel itt van nekem Harry és kiderült, hogy ő sem heteró, meg érdeklődik is felőlem. Remélem komolyan gondolja és nem szórakozik velem, hogy aztán kinevethessen. Biztos nem erre megy ki a játék, ez csak az én üldözési mániám lehet.
Miközben elgondolkoztam, addig Harry hirtelen egy csókot nyomott az ajkaimra, amitől egy kicsit megrezzentem.
-Megijedtél?
Kérdezte nevetve.
-Nem, de ha ez kiderül, nekem végem!
Gyorsan kimásztam a kádból, magamra tekertem a törölközőt, megfogtam a ruháimat és gyorsan a szobámba szaladtam. Magamra zártam az ajtót, hogy Harry ne nyisson be. Nagyon zaklatott lettem.

Estére sikerült is megnyugodnom egy kicsit, úgy döntöttem kimegyek a csapattársaim meccsére, én csak a lelátón foglalok helyet a sérülésem miatt. Remélem Harry és Niall eljönnek velem.
-Eljöttök velem a meccsre?
-Igen, de Niall otthon marad.
Nem értettem Harry viselkedését. Miért akarja, hogy Niall otthon maradjon?
-Mi bajod van velem, Harry? Mostanában olyan furcsa vagy!
-Semmi, csak most ketten szeretnénk lenni. Ugye megérted?
Én is közbeszóltam, nem hagyhatom, hogy ez legyen Niallal.
-Niall is jön velünk!
-De…
-Semmi de! Induljunk, mert el fogunk késni.
Megérkeztünk, tíz perccel a meccs kezdése előtt. Az Anderlecht ellen játszottunk és 0-0 lett a vége. Amikor kifele mentünk a stadionból, Adamet pillantottam meg. Ő is kijött a meccsre? Azt mondta, nagyon utálja a focit, akkor mégis minek jött ki? Kétlem, hogy miattam, mert már úgysem érdeklem őt, mégis oda jött hozzám.
-Mit akarsz tőlem?
Kérdeztem haragosan.
-Csak bocsánatot szeretnék kérni a múltkori eset miatt, amiért elmentem azzal a másikkal!
Körül néztem: Harry és Niall sehol, a tömegben vannak valahol.
-Elmentél vele? Mi történt azon az éjszakán? Kérlek mondj el mindent, mert ez nagyon kétséges nekem!

2 megjegyzés: